Óráinkat jól bevált szintrendszer alapján tartjuk, ezáltal biztosítva a biztonságos, pontos és egyéni adottságokhoz mért fejlődést.
Az órák általános tematikája: bemelegítés szintnek megfelelő gyakorlatokkal, rudas trükkök, levezetésnek nyújtás.

 

Rúdfitness óráink szintek szerint

Kezdő szintű óráinkon megismerkedhetsz a rúdfitness alapjaival, forgásokkal, a mászás technikájával és alapszintű akrobatikus trükkökkel.

Középhaladó szinten már képes leszel saját testsúlyod megtartására, és itt már elkezdünk levegőben és fejjel lefelé dolgozni. Ekkor már javasolt nyújtás és balett gimnasztika órák látogatása a gyorsabb fejlődés érdekében.

Haladó szinten már nagy erőt és hajlékonyságot igénylő trükköket is képes leszel kivitelezni, még fontosabbá válik a rugalmasság és törzs izomerejének fejlesztése.

 

Első rúdfitness óra előtt

Ha megtetszett ez az izgalmas mozgásforma, nincs más hátra, mint hogy bejelentkezz hozzánk. További elérhetőségeinket és címünket a Kapcsolatmenüpont alatt találod. Az egyszerűbb tájékozódás érdekében oldalunkon térképet is találsz.

Kérlek, hogy első rúdtánc órádra 10-15 perccel órakezdés előtt érkezz. Szükséged lesz egy kis időre, hogy kitöltsd egészségügyi kérdőívünket, megismerkedj akadémiánkkal és át tudj öltözni.

 

Mire lesz szükséged? Kérlek hozz magaddal egy kényelmes lehetőleg rövid sortot és ujjatlan felsőt, esetleg zoknit. Sportcipőre ennél a mozgásformánál nem lesz szükséged. Rúdfitness óráink kezdő szinten látogathatóak hosszabb (térdig érő, vagy hosszú) nadrágban is, haladóbb szinten a tapadás miatt viszont rövid nadrág kell. Ne felejtkezz meg az ásványvízről, hiszen alakformáló óráinkon  erre garantáltan szükséged lesz. Törölközőt (rúd törlésére) biztosítunk.